WhatsApp یک برنامه پیام رسان بسیار محبوب است که به شما امکان می دهد از طریق Wi-Fi مکالمه ، گفتگوی ویدیویی ، ارسال گیف و برچسب و موارد دیگر انجام دهید. در اینجا آنچه شما باید درباره آن بدانید آورده شده است.

گفتن محبوبیت بسیار زیاد واتس اپ تقریباً کم است. همین امسال ، فیس بوک (صاحب واتس اپ) اعلام کرد که واتس اپ به 2 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان رسیده است و دلیل آن کاملاً آسان است.
این برنامه پیام رسانی به شما امکان می دهد از طریق Wi-Fi با هر کس در سراسر جهان با کاربر WhatsApp تماس بگیرید ، به این معنی که از مسافت طولانی شارژ نخواهید شد و از داده های شما استفاده نمی کند. بعلاوه ، موجود در اندروید و آیفون ، یعنی شما نگران این نیستید که دوستان و خانواده شما چه تلفنهایی دارند ، WhatsApp می تواند برای تمام نیازهای ارتباطی شما استفاده شود.
این که آیا شما یک کاربر قدیمی WhatsApp هستید ، یا کاملاً جدید در این برنامه هستید ، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد WhatsApp بدانید وجود دارد تا بتوانید از برنامه پیام رسانی بیشترین بهره را ببرید.

این برنامه اساساً با هم درگیر سرویس های پیام رسان سنتی ، رسانه های اجتماعی و تلفن شما برای یک سیستم عامل پیام رسانی کاملاً غوطه وری با کمی امنیت امنیتی اضافه شده با رمزگذاری انتها به پایان است:

با WhatsApp ، مجبور نیستید هزینه ای بپردازید زیرا از اتصال اینترنت iPhone شما برای ارسال پیام و تماس با دوستان و خانواده استفاده می کند و هیچ هزینه اشتراک برای استفاده از WhatsApp وجود ندارد.

تماس و گفتگوی ویدیویی
WhatsApp نیازی به نام کاربری یا کدهای دوست ویژه ندارد زیرا در تلفن شما به لیست مخاطبین شما متصل است ، به این معنی که هر کسی که WhatsApp را در تلفن خود داشته باشد و در لیست مخاطبین شما باشد از قبل در مخاطبین WhatsApp شما خواهد بود. به راحتی می توانید از قسمت تماس ها در WhatsApp یا حتی از طریق یک چت در حال انجام کار با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده تماس بگیرید.

در تب Chats در WhatsApp جایی است که می توانید از خانواده و دوستان خود پیام ارسال و دریافت کنید ، پیام های گروهی را شروع کنید و حتی به دوستان بگویید که از WhatsApp استفاده کنند تا همه در یک بستر چت چت باشید!
اگر وقتی صحبت از WhatsApp و مکالمات شما می شود نگران مسائل مربوط به حریم خصوصی هستید ، نگران نباشید زیرا این برنامه پیام های دارای رمزگذاری انتها به پایان را ایمن می کند ، این بدان معناست که WhatsApp و اشخاص ثالث نمی توانند پیام های شما را بخوانند یا به آنها گوش دهند.
نه تنها می توانید پیام های متنی ارسال کنید ، بلکه WhatsApp رابط کاربری بسیار خوبی برای ارسال عکس ، فیلم ، GIF و سایر رسانه ها دارد ، بنابراین مکالمات شما می توانند به همان اندازه که می خواهید رنگارنگ باشند!

اگر زیاد از واتس اپ استفاده می کنید ، ممکن است یک تن اعلان از چت ها ، تماس های تلفنی ، چت های گروهی و غیره دریافت کنید. اگر نمی دانید از کجا می آیند یا صدا به چه صورت است ، اعلان ها می توانند شما را آگاه کنند. خوشبختانه WhatsApp به شما امکان می دهد بسیاری از تنظیمات اعلان ها را شخصی سازی کنید. برای زنگ های زنگ و متن متن مختلف را برای مخاطبین جداگانه تشکیل دهید ، یا فقط تنظیمات گسترده ای را برای نوع اعلان هایی که دریافت می کنید ، می توانید اعلان های خود را به دلخواه خود تنظیم کنید. به علاوه ، WhatsApp اکنون حالت تاریکی دارد ، بنابراین هنگام استفاده از برنامه نیازی به فشار دادن چشم در محیط های کم نور نیست.

حریم خصوصی
در حالی که WhatsApp یک سرویس پیام رسان با ایمنی مناسب است ، هنوز اطلاعاتی وجود دارد که به طور پیش فرض در برنامه عمومی هستند. عکس پروفایل ، وضعیت ، بخش "درباره شما" و موارد دیگر توسط همه افراد دارای WhatsApp به صورت عمومی قابل مشاهده است. خبر خوب این است که شما می توانید همه چیز را به صورت خصوصی تغییر دهید یا فقط در تنظیمات حریم خصوصی به مخاطبین خود نشان دهید. حتی می توانید برای باز کردن WhatsApp در صفحه اصلی خود به Face ID نیاز داشته باشید ، به این معنی که حتی می توانید از چشمهای کنجکاو نیز محافظت بیشتری داشته باشید.

بعضی اوقات شما به یک دلیل یا دلیل دیگر نیاز به تعویض تلفن یا بازیابی تلفن خود دارید و نمی خواهید سابقه گپ خود را از دست بدهید. بار دیگر می خواهید چت های قدیمی را بایگانی و حذف کنید تا در آیفون شما فضایی را اشغال نکنند ، به هر ترتیب ، WhatsApp پشت شماست.
هر زمان که دوست داشتید می توانید چت ها را بایگانی کنید ، چت ها را پاک کنید و از پیام و سایر رسانه های خود پشتیبان تهیه کنید ، بدین معنا که دیگر نگران از دست دادن چیزی نیستید که می توانید هنگام تعویض تلفن خود نگه دارید یا اتفاق ناخوشایندی برای iPhone شما رخ می دهد.
فراموش نکنید ، همچنین می توانید هر زمان که خواستید حساب WhatsApp خود را حذف کنید ، اما اگر این کار را انجام دهید ، هیچ داده ای ذخیره نمی شود ، بنابراین قبل از زدن دکمه حذف ، اطمینان حاصل کنید که از همه چیزهایی که می خواهید پشتیبان تهیه می کنید.

همچنین از واتساپ هم می توانید در زمینه تبلیغات اینترنتی استفاده نمایید. با اینکه برای استفاده از واتساپ حتما باید با گوشی هم انلاین باشید و با توجه به اینکه در واتساپ فقط می توانید یک خط را اضافه بکنید ربات سازها از تکنیکی استفاده می کنند که می شود همزمان با چندین خط در واتساپ پیام انبوه ارسال کرد. برای نمونه میخواهیم ربات واتساپ کاربر مجازی را به شما معرفی کنیم که از لینک زیر می توانید نسخه ازمایشی ان را دانلود نمایید

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-ارسال-پیام-انبوه-در-واتس-اپ