7 success factors for Robotic Process Automation (RPA) implementation

rpa در حال رشد است. گزارش روند و پیش بینی های اخیر rpa نشان می دهد که تا سال 2021 ، rpa 2.9 میلیارد دلار صنعت خواهد بود. این افزایش عظیم از 250 میلیون دلار در سال 2016 است.

برای اینکه در یک بازار اشباع به طور فزاینده اشباع - بویژه با پذیرش گسترده تر بانکداری مجازی - رقابت بماند ، بنگاه های بانکی مجبور بودند راهی برای ارائه بهترین تجربه ممکن کاربر به مشتریان خود پیدا کنند. در داخل کشور ، چالش برای به حداکثر رساندن بهره وری و پایین نگه داشتن هزینه تا حد ممکن و در عین حال حفظ حداکثر سطح امنیتی نیز افزایش یافته است. برای پاسخ به این خواسته ها ، اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) به ابزاری قدرتمند و مؤثر تبدیل شده است.

اتوماسیون فرایند روباتیک همچنین طیف گسترده ای از فرآیندهای اداری را که بطور روزانه کارگران بانک را با مشکل مواجه کرده است ، به طرز چشمگیری تغییر داده است. بانک ها با تغییر بخش عمده این کارهای خسته کننده و دستی از انسان به دستگاه دیگر ، توانسته اند نیاز به درگیری انسان را به میزان قابل توجهی کاهش دهد ، این امر تأثیر مستقیمی بر همه چیز از سطح کارایی و کارآیی گرفته تا مسائل و هزینه های کارکنان داشته است.

اخیراً ، بزرگترین بانکهای ژاپن برای صرفه جویی در هزینه های کار و به دست آوردن بهره وری عملیاتی ، خبرهایی را برای اجرای اتوماسیون فرایند روباتیک تهیه کردند. همچنین بانکهای بزرگی مانند بانک محور و بانک دویچه خبرهایی را برای اجرای rpa برای اتوماسیون فرایندهای تجاری ارائه داده اند.

برخورد کارمندان بانک با داده های گسترده مشتری و فرایندهای دستی مستعد خطا هستند. بانکها در سرتاسر جهان برای جلوگیری از بروز خطا ، در نظر دارند که rpa پردازش این داده های عظیم را به حداقل برساند. پردازش داده ها به صورت دستی و همچنین کار وقت گیر است. اعتبارسنجی ساده اطلاعات مشتری از 2 سیستم می تواند به جای دقیقه با ربات ها چند ثانیه طول بکشد. معرفی رباتها برای چنین فرآیندهای دستی می تواند 30٪ تا 70٪ هزینه پردازش را کاهش دهد. چندین فرآیند در بانکها می توانند به صورت خودکار انجام شوند تا نیروی انسانی بتواند برای کارهای مهم تر کار کند. برخی از این فرایندها عبارتند از:

خدمات مشتری

انطباق

حساب های قابل پرداخت

پردازش کارت اعتباری

پردازش وام

تشخیص تقلب

KYC

ژنرال لجر

گزارش اتوماسیون

فرآیند بسته شدن حساب

اصل حساب و دریافتنی

تسلیم

مجموعه

پشتیبانی کارشناسی ارشد

سپرده ها و موارد دیگر…

خدمات مشتری

بانکها هر روز با پرس و جوهای مختلف سروکار دارند از اطلاعات حساب تا وضعیت برنامه تا تعادل اطلاعات. پاسخگویی به سؤالات با زمان چرخش پایین برای بانک ها دشوار می شود.

rpa می تواند چنین فرآیندهای مبتنی بر قاعده را به صورت خودکار پاسخ دهد تا به سؤالات در زمان واقعی پاسخ داده شود و زمان چرخش را به ثانیه کاهش دهد ، منابع انسانی را برای کارهای مهم تر آزاد کند.

با کمک هوش مصنوعی ، rpa همچنین می تواند پرس و جوهایی را که نیاز به تصمیم گیری دارند حل کند. Chabot با کمک NLP می تواند زبان طبیعی را برای گپ زدن با مشتری بفهمد و مانند انسان پاسخ دهد.

انطباق

بانکداری که مرکز اقتصاد است از نزدیک کنترل می شود و باید رعایت بسیاری را رعایت کند. مطابق نظرسنجی Accenture در سال 2016 ، 73٪ از پاسخ دهندگان بر این باور بودند که حزب عدالت می تواند توانمند سازنده اصلی باشد. PD با در دسترس بودن 24/7 و بالاترین دقت ، کیفیت فرایند انطباق را افزایش می دهد.

حساب های قابل پرداخت

حساب های قابل پرداخت یک فرآیند ساده اما یکنواخت در سیستم بانکی است. به استخراج اطلاعات مربوط به فروشنده ، اعتبار آن و سپس پردازش پرداخت نیاز دارد. این امر به هیچ هوشمندی احتیاج ندارد که آن را به عنوان یک مورد عالی برای حزب کمونیست چین تبدیل کند.

اتوماسیون فرایند روباتیک با کمک راه حل تشخیص شخصیت نوری (OCR) می تواند این مشکل را برطرف کند. OCR می تواند اطلاعات مربوط به فروشنده را از فرم فیزیکی کپی دیجیتال بخواند و اطلاعاتی را به سیستم rpa ارائه دهد. rpa اطلاعات را با اطلاعات موجود در سیستم اعتبار می دهد و پرداخت را پردازش می کند. در صورت بروز هر گونه خطا ، حزب عدالت و توسعه می تواند جهت حل مسئله به دستگاه اجرایی اطلاع دهد.

پردازش کارت اعتباری

پردازش برنامه های کارت اعتباری سنتی که هفته ها طول می کشد تا اعتبار مشتری را تأیید کند و کارت اعتباری را تأیید کند. مدت انتظار طولانی نارضایتی مشتریان و هزینه بانک ها بود. با این حال ، با کمک rpa ، بانک ها اکنون می توانند ظرف چند ساعت درخواست را پردازش کنند. rpa می تواند همزمان با چندین سیستم صحبت کند تا اطلاعاتی مانند اسناد مورد نیاز ، چک های پس زمینه ، چک های اعتباری را تأیید کند و تصمیم خود را مبنای قوانینی برای تأیید یا عدم تأیید برنامه اتخاذ کند.

وام مسکن

در ایالات متحده تقریباً طول می کشد. 50 تا 53 روز برای پردازش وام وام. روند تصویب وام رهنی از طریق چک های مختلفی مانند چک اعتبار ، تاریخ بازپرداخت ، تأیید اشتغال و بازرسی انجام می شود. یک خطای جزئی می تواند روند را کند کند. از آنجا که این فرآیند بر اساس مجموعه خاصی از قوانین و بررسی صورت می گیرد ، rpa می تواند فرایند را تسریع کند و تنگنا را پاک کند تا زمان پردازش را به دقیقه از روز کاهش دهد.

تشخیص تقلب

با معرفی سیستم دیجیتال ، یکی از مهمترین دغدغه های بانک ها کلاهبرداری است. ردیابی کلیه معاملات برای پرچم گذاری معاملات کلاهبرداری احتمالی برای بانک ها واقعاً دشوار است. در حالی که rpa می تواند معاملات را ردیابی کرده و پرچم الگوی معامله تقلب احتمالی را در زمان واقعی کاهش دهد و تأخیر پاسخ را کاهش دهد. در موارد خاص ، ՀՀԿ می تواند با مسدود کردن حساب و متوقف کردن معاملات ، از کلاهبرداری جلوگیری کند.

فرآیند KYC

بدانید مشتری شما (KYC) یک فرایند اجباری برای بانکها برای هر مشتری است. این فرآیند شامل 500 تا 1000+ FTE برای انجام چک های لازم بر روی مشتریان است. طبق گفته تامسون رویترز ، بانک ها بیش از 384 میلیون دلار در سال برای انطباق روند KYC هزینه می کنند.

با توجه به هزینه فرآیند دستی ، بانک ها برای اعتبارسنجی داده های مشتری ، استفاده از rpa را آغاز کرده اند. با افزایش دقت ، بانک ها دیگر نیازی به نگرانی در مورد آی تی های آی تی ندارند و روند کار با حداقل خطاها و کارمندان می تواند انجام شود.

ژنرال لجر

برای بانکها الزامی است که دفترچه راهنما را با اطلاعاتی مانند صورتهای مالی ، درآمد ، داراییها ، بدهیها ، هزینه ها و درآمدی که برای تهیه صورتهای مالی استفاده می شود ، به روز کند. صورتهای مالی اسناد عمومی است که سپس توسط عموم ، ذینفعان و رسانه ها قابل دسترسی است. با در نظر گرفتن میزان اطلاعات دقیق در بیانیه ، خطا در گزارش می تواند به شدت روی تصویر بانک تأثیر بگذارد.

برای ایجاد بیانیه ، بانک باید اطلاعات مربوط به سیستم های چند میراثی را به روز کند ، زیرا این سیستم ها نمی توانند ادغام شوند ، آن را تأیید و مطمئن شوند که دفترچه اصلی بدون هیچ خطایی تهیه شده است. با این مقدار داده از سیستم های چندگانه ، مجبور به خطا می شوید. در اینجا می توان حزب نجات را به دست آورد. rpa مستقل از فن آوری است و می تواند داده های سیستم های چند میراثی را برای یکپارچه سازی در قالب مورد نیاز ادغام کند حتی اگر داده های موجود در سیستم ها به همان قالب نباشند. این مقدار زیادی از پردازش داده و زمان را کاهش می دهد.

گزارش اتوماسیون

بانکها نیز مانند سایر شرکتهای دولتی برای نشان دادن عملکرد باید گزارش تهیه و به ذینفعان خود ارائه دهند. با توجه به اهمیت گزارش ، خطایی برای بانک وجود ندارد.

در حالی که سیستم های rpa داده ها را در قالب های مختلف ارائه می دهند ، می تواند با پر کردن خودکار قالب گزارش موجود ، گزارش ایجاد کند تا گزارش را بدون خطا و حداقل زمان ایجاد کند

فرآیند بسته شدن حساب

قرار است با تعداد زیادی مشتری ، درخواست های تعطیلی حساب را به صورت ماهانه دریافت کنید. دلایل مختلفی برای تعطیلی حساب وجود دارد و یکی از آنها زمانی است که مشتری نتوانسته است سند اجباری را ارائه دهد.

با اتوماسیون فرآیند رباتیک ، به راحتی می توان چنین حساب هایی را ردیابی کرد و اعلان خودکار را ارسال کرد و تماس هایی را برای ارسال مدارک موردنیاز برنامه ریزی کرد. حزب همچنین می تواند به بانکها در بستن حساب در سناریوهای استثنایی مانند مشتری عدم ارائه اسناد KYC کمک کند.

میخواهیم نرم افزار rpa سازی را معرفی کنیم که می تواند تمام رویاهای شما در رابطه با اتوماسیون را به واقعیت تبدیل کند. برندی که امروزه زیاد سر زبان هاست نه تنها به خاطر نرم افزار ربات ساز آن بلکه بخاطر مجموعه محصولات دیگر آن که در رابطه با تبلیغات اینترنتی می باشد.این برند علاوه بر محصولات نرم افزاری خود در زمینه سئو هم فعالیت می کند و پکیجی با نام ربات سئو هم دارد که بسار پر طرفدار می باشد. کاربر مجازی را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.

https://www.v-user.com/fa